>Koco – Moda Park Lokantasi

>Blogumda genelde nispeten daha az bilinen ama lezzetli yemek sunan yerleri yazmaya çalışıyorum. Koço bu tanıma tam olarak uymuyor ve halihazırda gayet iyi tanınıyor ama benim için çok özel bir yer olan Koço’yu yazmadan edemeyeceğim.

Koço’nun benim için özel olmasının sebebi bana balık yemeyi sevdiren yer olması. 24-25 yaşıma kadar ağzıma balık koymazdım, kokusu bana itici gelirdi. Birgün Koço’ya gittim ve balık yemeyi sevmeye başladım. Şimdi aşağı yukarı her hafta balık yiyorum.

Koço’nun bana balığı sevdirmesindeki en önemli sebep balıklarının tazeliği. Balıklarda kesinlikle itici bir koku yok, balıkların herbiri günlük olarak geliyor. Şef garson Tanaş Bey’e hangi balığı tavsiye ederseniz diye sorduğunda mutfaktaki en lezzetli balıkları size söyleyecektir. Mezeler de çok taze ve lezzetli. Tereyağında karidesi, kalamarı ve eğer mevsimindeyse deniz börülcesini denemenizi tavsiye ederim. Salataları da aynı tazelikte ve lezzette. Mevsim salatası, roka salatası ya da çoban salata leziz ve Koço’dan bekleyeceğiniz gibi zeytinyağı ile tatlandırılmış. Aslında Koço tüm yemeklerini sade ve çok süsleme yapılmadan sunuluyor. Kullanılan malzemelerin tazeliği ve lezzeti Koço’daki yemeklerin lezzetini oluşturuyor.

Yemekten sonra ise hala midenizde yer kaldıysa sufleyi denemenizi öneririm. Suflenin yapılması 20-30 dakika sürüyor, eğer yiyecekseniz önceden sipariş vermenizde fayda var. Ya da tatlınızı Koço’da almayıp Dondurmacı Ali Ustaya uğrayıp Santa Maria dondurma yiyebilirsiniz.

Koço’da servis hızlı ve garsonlar işlerinde çok başarılılar. Çoğunu 10 seneden uzun zamandır tanıyorum. Baharda ve yazda Koço teras kısmını da açıyor ve açık havada yemek yiyebiliyorsunuz.

Koço uzun zamandır Moda’da güzel balık yiyebileceğiniz tek mekandı. Yakın zamanda yanında Cibalikapı Balıkçısının açılması ile Moda bir alternatife daha sahip oldu.

Koço fiyat olarak çok ucuz değil. Alkollü içecek almazsanız kişibaşı 30-60TL gibi bir hesapla çıkmanız mümkün.

Telefon: 0216 3360795
Adres: Moda Caddesi No. 265 Kadıköy İstanbul

http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=en&geocode=&q=koco&sll=40.981453,29.024066&sspn=0.004187,0.009634&ie=UTF8&ll=40.99331,29.028625&spn=0.008374,0.019269&z=14&iwloc=A&cid=7692103043284986940&output=embed&s=AARTsJqDhSYbGXYNGmpWFRlKFzhUtFw5QA
View Larger Map

Bir Cevap Yazın

