Namli Rumeli Koftecisi

Sirkeci’de Nimet Abla milli piyango gişesinin yanından girilen sokağın içinde Namlı Rumeli Köftecisi. Bu sokakta zaten hep lokantalar var. Namlı Rumeli Köftecisi de küçük bir dükkan, içinde belki 15-20 kişi oturabiliyor, dışarıda sokakta ise 7-8 masa daha var, görünümü ile tam bir esnaf lokantası. Tam öğle saatinde giderseniz dikkat çok kalabalık oluyor ve köfte yemek için 1 saate kadar bekleyebiliyorsunuz.
Namlı Rumeli Köftecisinin köfteleri gerçekten lezzetli. Sahibi Balkan göçmeni ve Rumeli usulü köfte yapıyor. Diğer lezzetli köfteciler gibi burası da köfteye bir miktar ekmek katıyor, ekmeksiz köfte yemek istiyorsanız hamburgeciye gidebilirsiniz 🙂 Köftede dana etinin döş ve kol kısmını kullanıyorlar. Baharat olarak kimyon, yenibahar ve soğan giriyor. Namlı’yı pekçok damak lezzeti sahibi en iyi köfteci olarak tanımlıyor bu görüşe ben katılmıyorum. Daha lezzetli köfte yapan yerlere örnek vermek gerekirse benim damak zevkime göre Beyoğlu’nda bulunan Köfteci Hüseyin’in ya da Eskişehir’de tren garı civarında bulunan köftecileri söyleyebilirim. Bu bahsettiğim köfteciler köfteyi biraz daha fazla baharatlı ve daha sulu yapıyorlar, bu da benim damak zevkime daha uygun.

Köftenin yanında olmazsa olmazlar piyaz ve irmik helvası Namlı Rumeli Köftecisinde de var. İrmik helvası burada gerçekten enfes, daha lezzetlisini başka yerde yediğimi hatırlamıyorum.


Namlı Rumeli Köftecisinde fiyatlar çok uygun, Istanbul’da bu lezzette köfte, piyaz ve irmik helvasını yiyeceğiniz başka yer yoktur. Köftenin porsiyonu 7TL, piyaz 3TL, irmik helvası 3TL, şiş kebap 10TL (fiyat bilgileri en son Nisan 2010’da güncellenmiştir). 

Telefon: 0212 5112196
Adres: Ankara Cad. Hocapaşa Sok. No:9-11
Sirkeci İSTANBUL
Internet adresi: http://www.namlirumelikoftecisi.com

2 Yorum on “Namli Rumeli Koftecisi”

  1. Anonymous dedi ki:

    sirkeciye iş çıksın diye dua etmeme sebep olan muthiş lezzet durağı

  2. Anonymous dedi ki:

    Methiyeler uzerine gittim. Ve fakat, lezzettebir hususiyet bulamadım. Ya ben köfte branşından anlamıyorum.Ya da normal bir köfteci. Asla kötü değil.Ama iz bırakacak kadar bir tad da değil.Merkezdeki adapazarı islama koftecisi olsa mesela iz bırakır herkeste..Aralık 2020 . 1 porsiyon 7 tl idi.Omer bilgic.ikitelli


Bir Cevap Yazın

