>Kosem Durumcusu

>Köşem Dürümcüsü Beyoğlu’nda ilk olarak araba ile dürüm satmaya başlayıp daha sonra dükkana geçenlerden. Yaklaşık 10 sene kadar önce araba ile dürüm satarlarmış. Ben o zamanlar o arabadan dürüm yemedim ama eşim yemiş, o zamanlardan beri tanıyor Köşem Dürümcüsünü.

Köşem Dürümcüsünün sahipleri Diyarbakır Kulp’lu. Doğu’da olduğu gibi dürümü lavaşın değil ince pidenin içine yapıyorlar. Özellikle çöp şiş dürümlerini tavsiye ederim.
Köşem Dürümcüsü Beyoğlu’nda Süslü Saksı sokakta (Köfteci Hüseyin, Zencefil’in olduğu sokak) Zübeyir Ocakbaşı’nın yanında. Dürümler Ekim 2009 itibariyle 4 TL, yazının yazıldığı tarihte 3.5TL idi.

2 Yorum on “>Kosem Durumcusu”

  1. eates59 dedi ki:

    >Dün Adana dürümünü denedim. Vasattı diyebilirim. Dürümler hala 4 tl. ayran ile birlikte 5 tl ödedim.

  2. Atilla dedi ki:

    >Kosem'in Adana durumunu daha once denemedim, ben daha cok cop sisini begeniyorum. Melekler Ocakbasi Adana durumu oldukca guzel yapiyor, Adana durum icin Beyoglu'nda Melekler Ocakbasi'ni tavsiye ederim.


Bir Cevap Yazın

