>Aciktim Emin Baba Durum Evi

>Acıktım Emin Baba Dürüm Evi artık iyi kebap yemek için Adana Ceyhan’a gitmeye gerek yok diyor. Emin Baba her ne kadar dürümcü olsa da beklentilerinizi yüksek tutmanız gereken bir yer, burada İstanbul’da yiyebileceğiniz en lezzetli Adana ve Urfa’yı yanında ezme, yağlı lavaş, turşu ile yiyebilirsiniz, yanında da Adana’ya özgü çok samimi ve sıcak servis te cabası.

Emin Baba işe 2000 yılında Mecidiyeköy’de Gültepe Deresi’nde başladı. 2009 yılı ortasında Mecidiyeköy’de Ortaklar Caddesi üzerinde ikinci şubelerini açtılar. Benim gittiğim yer Ortaklar Caddesindeki şubesi oldu. Burası Mecidiyeköy tarafından Ortaklar Caddesi’ne girince The Marmara Hotel’den 30 metre sonra sağda. Bizim gittiğimiz akşam Galatasaray’ın Sturm Graz’la maçı var, içerisi bayağı kalabalık.

Emin Baba’da kebaplar 8-10TL arası, dürümler 7-8TL, ezme 1.5TL ve turşular 1TL. Dürüm pahalı görünebilir ama kullandıkları etin kuzu eti olması sebebiyle makul görülebilir bir fiyat.

Siparişimizi verdikten sonra iştah açıcı olarak salata ve turşularla başlıyoruz. Emin Baba’da fasulye, pancar, domates, kavun, salatalık ve biber turşuları var. Sanırım hazır turşu ama diri ve lezzetli.

Emin Baba’da lavaşı üzerine yağ, kırmızı biber, maydanoz sürdükten sonra mangalda ısıtıp veriyorlar, yemeye doyamacağınız bir lavaş oluyor.

Emin Baba’da ben Adana kebap arkadaşım ise kuzu şiş yedi. Emin Baba’da tüm etler kuzu ama az yağlı, kendileri devamlı aynı yerden besi kuzusu aldıklarını söylediler. Kıyma zırhta çekilmiş. Yalnız Adana gerçekten bayağı acı, içine pul biber konurken esirgenmemiş, acı sevmeyenler belki aynı lezzetin acısızı için Urfa kebabı alabilir. Emin Baba pul biberlerini Antep’ten hep aynı yerden alıyormuş. Emin Baba benim şu ana kadar İstanbul’da yediğim en iyi Adana’yı yapıyor, bu kadar lezzetlisini İstanbul’un en bilindik kebapçılarında ve gezdiğim diğer yerlerde bulamadım. Etin yanında gelen bulgur pilavı da çok lezzetli.

Acıktım Emin Baba Dürüm Evi merkezi 7 gün 24 saat açık, Ortaklar şubesi ise sabah 11’den gece 2’ye kadar açık.

Adres (Merkez): Galataderesi Karanfil Sok. No.46/1 Mecidiyeköy İstanbul
Tel: 0212 213 42 49 / 212 30 00
Adres (Ortaklar): Ortaklar Caddesi Emiroğlu Sk. Barlas Apt. No.38 Mecidiyeköy İstanbul (haritada bu adres gösteriliyor)
Tel: 0212 275 37 62 / 275 37 63
Internet sitesi: http://www.eminbabadurumevi.com/

2 Yorum on “>Aciktim Emin Baba Durum Evi”

  1. Anonymous dedi ki:

    >EminBaba Durumcusune gittim.Hayalkirikligi idi. Adana kebap yedim.Et, fena sinirliydi. Uzuldum. Yuksek beklentiyle gitmistim.Hoş bir lezzet alamadim kebaptan.Belki benim agiz tadim cok hassasti o gun.Sevmeyeceginiz bir koyun eti kokusu olur ya,onu bile hissettim.Esasinda mekan tavsiye etmek belki etik degil.Zaten bunu burada nasil yapacagimi da bilmiyorum.Boyle bir edit bilgisine sahip degilim ama…E-5 ten sahile giden havaalani yolunda bir TIR durumcusu var:Sanbey durum.Nedense onun orada yedigim durumleri hic unutamiyorum. Acaba hep aksam vakti oldugu icinmi bilinmez.. Ama madem tavsiye var.. iste tavsiye..Sevgiler.Omer ikitelli.

  2. Atilla dedi ki:

    >Yorum icin tesekkurler Omer Bey. Ben en son oraya gideli 7-8 ay oldu sanirim. Tekrar ugramanin zamani geldi. Tavsiye icin tesekkurler. Dediginiz durumcu nerede acaba? Bakirkoy'le havalimani arasi mi?


Bir Cevap Yazın

