Melike Doner

Bursa dönerin anavatanı. Başta İskender İskenderoğlu ve şimdi bu işi devam ettiren torunları olmak üzere Uludağ, Hacıbey gibi meşhur dönerciler hep Bursa kökenli ve Bursa’da hala bu işi sürdürüyorlar. Bu tip yerler dönerle özdeşleşmişler ve markalaşmışlar; bu avantajlarını fiyatlarına yansıtıyorlar. Bursa’da bu meşhur dönercilerde iskender kebabın porsiyonu 20TL gibi bir fiyattan satılıyor.

Bu dönercilerin yanında gerçek Bursa dönerini ve iskender kebabını “markalaşma” maliyetini koymadan sunan birkaç yer var, bu yerlerden biri Melike Döner (eski ismiyle Merve Döner). Melike Döner’de iskender kebabın porsiyonu 7TL ve Bursa’nın en iyi 4-5 döner kebapçısından biri.

Melike Döner’in sahibi Eyüp Solmaz işe 1983’te araba tezgahında döner satarak başlamış, yani işe gerçekten çekirdekten başlamış. Şimdi Mudanya Yolu üzerindeki yerinde işi devam ettiriyor.

Melike Döner döneri kuzu etinden yapıyor. Yakın zamanda dünyanın en büyük dönerini (2698kg) yaparak Guinness rekorlar kitabına girmişler. İskender kebaplarını orijinal iskender kebapta olduğu gibi nefis Bursa tereyağı, yoğurdu, pideleri ve salçalı sos kullanarak yapıyorlar. Parmaklarınızı yedirtecek bir lezzet.

Adres: Yeni Mudanya Yolu 1.KM Bursa

Telefon: 0224 2454372 / 2467758

Internet sitesi: http://www.mervedoner.com/

Reklamlar

6 Yorum on “Melike Doner”

  1. Deniz dedi ki:

    Dönerde kuzu eti kullandıkları için bravo!

  2. KrilaC dedi ki:

    uludağ, hacıbey, falancaoğulları vs guzel de dediğiniz gibi işin içine "markalaşma" maliyeti girince samimiyette kalmyor. Tabi adamlar babalarının hayrına yapmıyorlar ama baya da abartıyorlar fiyatları. Kac param olursa olsun birbuçuk iskendere 27tl verince yediğimdende bişey anlamıyorum ne kadar lezzetli olursa olsun.Eğer bu iskenderci bu fiyatlara lezzetli iskender sunabiliyorsa bravo gerçekten.

  3. Anonymous dedi ki:

    Senelerdir ailecek buradan başka yerde iskender yemedik, kaç senelik bursalıyız.Önce merve dönerdi hatta adı, şimdi melike döner.Güvenilirliğinden ve lezzetinden asla şüphe etmeyin,bir kere gidin zaten bidaha başka yerde iskender yemiceksiniz garanti ederim;) İnsanımızın lezzetsiz dönere marka diye birsürü para saymasına acıyorum artık ve lezzete bide burda bakın diyorum!

  4. Anonymous dedi ki:

    Eğer bu iskenderci bu fiyatlara lezzetli iskender sunabiliyorsa bravo gerçekten.

  5. vatandaş dedi ki:

    bir vatandaş olarak daha önceleri gittiğimde gerçekten harika bir lezzet ve keyif vardı ancak her geçen gün melike dönerin kalitesi azalıyor, artık bu son gidişim olacaktır, bi daha mecbur kalmadığım durumda gitmem, fiyatı oldukça uygun ancak lezzet diye bişey yok, etin tadından daha çok dökülen tereyağ ve sos un tadı geliyor insanın damağına,getirdikleri etin kalitesinden midir bilmiyorum, bunda 1 sene önceki lezzetin tadı damağımda hala, inşallah eski lezzeti yakalarlar ve ailece keyifle gideceğim bir yer olur.

  6. Aynen aynen yukarıdaki vatandaşa katılıyorum, bakın yukarıda 8 ağustos tarihinde yazan şahıs benim ve kesinlikle böyle olumlu şeyler düşünemiyorum artık.Kalite çok azaldı, müşteri arttıkça müşteriye değer vermez olmuşlar, en acısı da bu sanırım.garsonlar çok kaba, amaan bi müşteri daha kaybetsek nolur zaten dolup taşıyoruz havasında geziyolar.ve eski lezzetin olmaması da cabası gerçekten, artık ucuz yapmalarının altında başka şeylermi var diye düşünmeye başladım.. hele ramazanda sakın gitmeyin, buz gibi geldi etler (yarım saat önceden hazırlıyolar tabakları) yediğimden bişey anlamadım, birdaha gitmeyi düşünmüyorum.bikaç lira fazla verip gerçekten lezzetli bişeyler yemek istiyorum artık.


Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s