Gunaydin

Günaydın’ın ilk Ankara şubesi 1 ay kadar önce Mart 2010’da Gaziosmanpaşa’da açılmış. Günaydın gerçekten en lezzetli ve kaliteli etin yenebileceği yerlerden biri. Sahibi İstanbul Bostancı’da kasap olarak işe başlamış. Şimdi ise İstanbul’da 20 kadar yeri olduğunu duyunca ben de şaşırdım, bazı yerler dönerci, bazıları kebapçı bazıları ise steakhouse olarak hizmet veriyormuş. 

Günaydın’ın Ankara şubesi kebapçı, ağırlıklı olarak Antep mutfağı var. Villa tarzı bir yerde hizmet veriyor, hem kapalı alanda hem de bahçede yerleri var. 

Günaydın Ankara’da yeni açılmış, henüz eksikleri olmasına rağmen oldukça başarılı olacağını tahmin ediyorum. Menüde girişler, ara sıcaklar, kebaplar ve tatlılar olarak geniş seçenekler var. Ayrıca alkollü içkiler de var. Ben gittiğim zaman önden Antep usulü kırma zeytin salatası aldım. Yanında fırından yeni çıkmış susamlı pide ile servis yapıyorlar, çok lezzetli bir salata.

Ana yemek olarak ise Abugannuş aldım. Bu da iyiydi ama açıkçası bana göre tat olarak eksiklik vardı. Sanırım kıymaya kuyrukyağını az eklemişler, bazı kebapçılar bunu müşteri eti yağsız istiyor diye yapıyorlar.

Günaydın’da kebapların porsiyonu 20TL civarında.

Adres: Arjantin Cad. Attar Sok. No.6 G.O.P. Ankara

Telefon: 0312 4667666

Internet sitesi: http://www.gunaydinet.com/

Bir Cevap Yazın

